پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد
سرخط خبرها

بدهی سنگین سرخابی‌ها به ورزشگاه آزادی| ساخت ورزشگاه ۱۲۰ هزار نفری در تهران

  • کد خبر: ۱۹۷۷۱۱
  • ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸
بدهی سنگین سرخابی‌ها به ورزشگاه آزادی| ساخت ورزشگاه ۱۲۰ هزار نفری در تهران
دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در مجموع ۲۵ میلیارد تومان به شرکت توسعه و تجهیر اماکن ورزشی بدهکارند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بدهی سنگین دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به شرکت توسعه و تجهیر و نگهداری اماکن ورزشی که وظیفه حفظ ورزشگاه آزادی را نیز به دنبال دارد را باید یکی از دلایل فرسایش ورزشگاه آزادی دانست. بدون شک اگر مدیران این دو باشگاه بدهی به شرکت توسعه و تجهیز به جا نمی‌گذاشتند شاید هیچ گاه شاهد فرسایش ورزشگاه آزادی و تخریب قسمت‌های مختلف این ورزشگاه نبودیم، اما این قبیل بدهی‌ها به شدت در کیفیت این ورزشگاه تاثیر گذاشته است.


این موضوع را عسگریان، مدیر شرکت توسعه و تجهیر مورد تایید قرار داده است، اما روشن نیست که چه زمان قرار است بدهی به حساب شرکت توسعه و تجهیر واریز شود. این بدهی درحالی چشم‌ها را متوجه خود کرده که همواره مدیران این دو باشگا پرداختی‌های سنگین به جهت برگزاری‌های بازی‌‎های خود در تهران را به عنوان یکی از هزینه‌های سنگین جاری عنوان می‌کردند، اما حالا روشن شده پرداختی آن چنانی از سوی مدیران دو باشگاه انجام نشده و آن‌ها بی جهت آه و ناله کرده‌اند.

حال شاید با ساخت ورزشگاه بزرگ پایتخت و تجهیر دوباره ورزشگاه آزادی دیگر مدیران این دو باشگاه نتوانند از زیر بار پرداخت بدهی اجاره ورزشگاه آزادی شانه خالی کنند یا اینکه اساسا دولت اقداماتی را در دستور کار قرار دهد که این ورزشگاه به دو تیم سرخابی برسد.

قرار است یک ورزشگاه ۱۲۰ هزار نفری در تهران ساخته شود تا احتمالا بازی‌های بزرگ ملی در این ورزشگاه انجام شود وآنگاه دیگر ورزشگاه آزادی نفس خواهد کشید و کمتر مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این طرح خوب بدون شک به آینده فوتبال ایران نیز یاری خواهد رساند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->